12 березня 2015

Урок-проект


Питання "Для чого ми вивчаємо геометрію?" стало ключовим під час уроку-проекту з геометрії  у 10 класі. Девізом уроку обрані слова Куранта Р. : "Теорія без практики мертва чи безплідна, практика без теорії неможлива чи згубна. Для теорії потрібні головним чином знання, для практики, крім того, і вміння". Десятикласникам вдалося оживити теорію, наводячи розв*язки прикладних задач на застосування перпендикулярності у просторі. Практикум дозволив школярам розглянути розв*язки до 17 задач, що виникли із життєвих потреб. У номінації "Краще пояснення задачі" слухачі одностайно визнали переможцем Борщенка Валентина, сертифікат за "Кращу геометричну модель" отримали Саруханян Діана та Миценко Ярослав, цікавою та повчальною була презентація Дашнікова Дениса, тому йому дісталася нагорода  за "Кращу історичну довідку". Найбільше активності та ерудиції проявила команда Татар Сніжани, яка набрала максимальну кількість балів. Варто відзначити, що пасивних на проекті не було, а тому перемогу можна присудити Геометрії, яка змінює світ, оздоблюючи його красою та гармонією, допомагає людині удосконалювати своє життя.         Детальніше із матеріалами проекту ви можете познайомитися на блозі учня 10 класу Бакуна Дмитра 

2 коментарі:

  1. Відвідавши цей урок, отримала величезне задоволення. Справді, байдужих на проекті не було. Усі старалися довести свою креативність та захоплення геометрією як наукою для життя!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дійсно, варто відзначити готовність десятикласників до навчальної діяльності методом проектів. Дякую школярам за цікаві підходи до реалізації поставлених перед ними завдань. Проаналізувавши зауваження, вони здатні накопичити цінний досвід самостійного здобуття знань, що у наш час є мірилом самореалізації та самоствердження.

      Видалити