16 травня на базі районного методичного кабінету відбулося чергове заняття школи Майстер-клас.
На вступному етапі слухачі провели кілька тренінгових вправ, що сприяють налаштуванню учасників на творчу роботу, а також ознайомилися із посібником «Проектування сучасного уроку та його ІТ-контенту» (упорядник Голодюк Л. С.), виданою ОІППО імені В. Сухомлинського, у якій подано уроки слухачів школи Бондар І. Ю., Петренко Н. Г. та керівника Руденко В. О., що є переможцями обласного однойменного огляд-конкурсу у 2013 році.
На вступному етапі слухачі провели кілька тренінгових вправ, що сприяють налаштуванню учасників на творчу роботу, а також ознайомилися із посібником «Проектування сучасного уроку та його ІТ-контенту» (упорядник Голодюк Л. С.), виданою ОІППО імені В. Сухомлинського, у якій подано уроки слухачів школи Бондар І. Ю., Петренко Н. Г. та керівника Руденко В. О., що є переможцями обласного однойменного огляд-конкурсу у 2013 році.
Заняття було присвячене розв’язанню проблеми «Створення у слухачів власної моделі інформаційно-освітнього простору уроку, розширення бази методичних прийомів використання ІКТ та сучасних засобів навчання на всіх структурних етапах уроку». Для удосконалення методичної ефективності використання мультимедійної та комп’ютерної техніки у навчальному процесі Руденко Валентина Олександрівна провела практикум, основне завдання якого є освоєння програмного середовища «SMART NOTEBOOK 11», а також змоделювала урок алгебри у 8 класі «Степінь із цілим показником», побудованого на засадах компетентнісного підходу.
Наступним кроком стало ознайомлення слухачів із досвідом керівника по вивченню учнями 9 та 11 класів теми «Статистика», матеріали такої роботи представлені на блозі Руденко В. О. та висвітлені у статті «Формування пошуково-дослідницьких компетенцій школярів при вивченні математичної статистики», поле якої окреслене Інтернет-конференцією районного методкабінету. Зацікавили слухачів і методи, що застосовує вчителька при проведенні нестандартного уроку «судове засідання» (математика 6) та уроку-проекту «Відсоткові розрахунки» (алгебра 9). Під час заключного етапу засідання відбувся методичний діалог «Педагогічна майстерність – похідна професіоналізму вчителя», намічені перспективні лінії наступних занять.
Немає коментарів:
Дописати коментар