29 червня 2011

Ідея №930

Мистецтво полеміки на уроках математики 
На уроках математики в Мар’янівській ЗОШ І—III ст. особлива увага приділяється дебатам, полеміці та дискутуванню, вбачаючи в таких формах можливість навчання ключових компетенцій школярів. Уміння проводити дискусії учні набувають у середніх класах, але через недостатній досвід такої діяльності полеміка займає лише частину уроку. 

У старших класах використовують дискусії та дебати в повному обсязі протягом усього уроку. Клас ділиться на групи, відстежуються всі «за» і «проти» проблемного питання, щоб у такий спосіб переконати решту учасників та набути досвід публічних виступів. Учні користуються спеціальними пам'ятками-рекомендаціями, що містять фрази, яких слід дотримуватися при проведенні дискусії, та «золотими правилами» ведення полеміки. 

При такому підході до вивчення математики учні навчаються не тільки демонструвати свої знання в дружній атмосфері, висловлювати доречно й цивілізовано аргументи «за» чи «проти» певного твердження, а й проводити доказово математичні міркування та досконало володіти переконливою мовою фактів і знань.

Немає коментарів:

Дописати коментар