29 червня 2011

Ідея №137

Використання наочності й моделювання в умовах кабінетної системи
Уроки геометрії плануються так, щоб серед домашніх вправ було практичне завдання виготовити каркасну, або пластикову, або скляну модель до задачі чи динамічний планшет до теореми. Кращі та неординарні посібники залишаються в кабінеті для зразка, класифікуються та отримують місце для зберігання й подальшого використання.
Діяльність учнів зі створення наочних посібників важлива з багатьох причин:
  • чітко простежується застосування набутих знань, виробляється позитивне ставлення до засвоєння курсу математики;
  • сприяє розвитку творчих здібностей дитини, узагальненню набутого досвіду;
  • формується динаміка вивчення понять, реалізація ідеї перетворень, математичні об’єкти розглядаються в русі;
  • розширюється політехнічний кругозір.

Немає коментарів:

Дописати коментар