21 квітня 2013

План роботи

План роботи 
школи Майстер-клас 
Руденко В. О. 
на 2012-2013 н.р.

Проблема

Проектування ІТ-контенту сучасного уроку математики

Мета та завдання Майстер-класу 

Мета.
  • Сприяти формуванню у слухачів ІКТ-компетентності (від базової до предметно-орієнтованої).
  • Удосконалювати методичну ефективність використання мультимедійною та комп’ютерної техніки.
  • Розширити базу методичних прийомів використання ІКТ та сучасних засобів навчання на всіх структурних етапах уроку.
Основні завдання.
  • Піднесення ефективності викладання предмету та втілення у практику особистої роботи технологічної моделі компетентнісно-спрямованого уроку.
  • Створення сприятливих умов для активних дій слухачів у інформаційному просторі та використанні найновіших досягнень науки і техніки у своїй професійній діяльності
  • Сприяння освоєнню слухачами школи Програмного забезпечення «SMART NOTEBOOK 11» та використанню Інтернет ресурсів для підвищення рівня їх професійної майстерності.
Кредо
Питання – вічні, відповіді – на сьогодні.
Ервін


  Склад слухачів Майстер-класу 

№ п/п
Прізвище, ім’я 
та п/б слухача
Місце роботи
Посада
Стаж роботи
Категорія
1
Нестеренко Лілія Анатоліївна
Маловисківська
ЗШ №3
Вчитель математики
22 р.
Вища,
Ст. вчитель
2
Котлярова Тетяна Вільївна
Маловисківська
ЗШ №3
Вчитель математики
17 р.
Вища,
Ст. вчитель
3
Умрихіна Валентина Володимирівна
Маловисківська
гімназія
Вчитель математики
28 р.
Вища,
Ст. вчитель
4
Бондар Ірина Юріївна
Маловисківська
гімназія
Вчитель математики
6 р.
ДРУГА
5
Тутаєва Майя Олексіївна
Хмелівська ЗШ
І-ІІІ ст..
Директор школи, Вчитель математики
31 р.
Вища,
Ст. вчитель
6
Грузін Тетяна Борисівна
Мануйлівський
НВК
Директор школи, Вчитель математики
26 р.
Вища,
Ст.. вчитель
7
Петренко Надія Григорівна
Великовисківська ЗШ І-ІІІ ст..
Вчитель математики
20 р.
Перша
8
Сорока Юрій Миколайович
Олександрівська ЗШ І-ІІІ ст..
Вчитель математики та інформатики
17 р.
Перша
9
Бондар Віра Іванівна
Смолінський НВО
Вчитель математики
28 р.
Перша


Проблемні питання слухачів школи майстер-клас

Прізвище та ініціали вчителя
Нестеренко Лілія Анатоліївна
Проблемне питання
Інформаційна компетентність, як характеристика якості особистості учня
З якого часу працює над проблемою
З вересня 2010 року
Мета упровадження
Формування бажання і уміння вчитись
формування інформаційної компетентності учня на рівні особистісного професійного і культурного розвитку;
Форма звітності

Уроки з ІКТ-супроводом
Виступи на нарадах та конференціях
Узагальнення досвіду в ЗМІ
Участь у конкурсах та методичних ярмарках, проблемних семінарах
Результативність

Опанування учнями системи математичних знань і вмінь, що є базою для реалізації життєвих цілей
Додаткові навантаження
Голова районного мо вчителів математики


Прізвище та ініціали вчителя
Котлярова Тетяна Вільївна
Проблемне питання
Формування у школярів здатності до співробітництва у групі та команді, уміння визначати та реалізовувати мету комунікації в залежності від обставин
З якого часу працює над проблемою
 З вересня 2011року
Мета упровадження
Створення оптимальних умов для розвитку та самореалізації учнів

Форма звітності

Відкриті уроки із ІКТ-супроводом
Звіт із міні –дослідженням по обраній проблемі
Результативність

Збагачення, уточнення і активізація словникового запасу учнів;
стабільна мотиваційна сфера;
розвиток креативного творчого мислення.
Додаткові навантаження
Голова шкільного мо вчителів математики


Прізвище та ініціали вчителя
Умрихіна Валентина Володимирівна
Проблемне питання
Стимуляція учнів до пізнавальної активності та створення умов для формування власного соціального досвіду
З якого часу працює над проблемою
З вересня 2010 року
Мета упровадження
Організація пізнавальної діяльності учнів з опорою на соціальну компетенцію,
Опанування учнями системи математичних знань і вмінь, що є базою для реалізації життєвих цілей
Форма звітності

Уроки громадські огляди знань
Узагальнення досвіду по обраній проблемі
Результативність

- створення ситуації успіху за певних умов;
- створення умов для звільнення дитини від страху, напруження;
- створення позитивного настрою навчання;
- формування гуманних якостей особистості.
Додаткові навантаження



Прізвище та ініціали вчителя
Сорока Юрій Миколайович
Проблемне питання
Становлення математичної компетентності особистості та формування здатності учитися упродовж усього життя
З якого часу працює над проблемою
З вересня 2010 року
Мета упровадження
- Підвищення результативності та якості знань
- Створення умов для вступу випускників до вузів
- Залучення школярів до самоосвітньої діяльності
Форма звітності

Уроки з комп’ютерною підтримкою
Позакласні заходи
Узагальнення досвіду по обраній проблемі
Результативність

- Розвиток розумових здібностей школярів
- Допомога у набутті творчих здібностей учнів для успішного оволодіння іншими освітніми галузями знань і забезпечення неперервної освіти
Додаткові навантаження



Прізвище та ініціали вчителя
Бондар Ірина Юріївна
Проблемне питання
Урізноманітнення комунікативних ролей учня у процесі навчання
З якого часу працює над проблемою
З вересня 2012 року
Мета упровадження
Формування комунікативної компетенції, гуманних якостей особистості Забезпечення доброзичливої атмосфери в колективі Набуття позитивного досвіду спілкування
Форма звітності

Уроки, позакласні заходи (робота в групах, парах, метод проектів) Узагальнення напрацювань для ознайомлення слухачів школи
Результативність

Здатність школярів до презентації власних надбань

Додаткові навантаження



Прізвище та ініціали вчителя
Петренко Надія Григорівна
Проблемне питання
Формування у школярів уміння раціонально використовувати мультимедійну техніку для пошуку і опрацювання інформації та презентації власних надбань
З якого часу працює над проблемою
З вересня 2010 року
Мета упровадження
- Залучення школярів до корисної інтелектуальної праці
- Розумовий розвиток учнів, виховання позитивних рис характеру та здатності учитися упродовж усього життя
- підвищення в учнів мотивації до навчання
Форма звітності

Уроки з ІКТ супроводом
Презентація власних напрацювань, узагальнення досвіду
Результативність

Здатність школярів до фільтрування інформації, накопичення позитивного досвіду відбору корисного матеріалу, уміння презентувати свої напрацювання та використовувати їх для власних життєвих потреб
Додаткові навантаження
Голова ШМО вчителів природничого циклу


Прізвище та ініціали вчителя
Бондар Віра Іванівна
Проблемне питання
Формування у школярів умінь, які є необхідними для виконання практичних, ситуативних, особистісно-зорієнтованих, комунікативних завдань
З якого часу працює над проблемою
З вересня 2012 року
Мета упровадження
- створення позитивного настрою для навчання;
- формування відчуття рівного серед рівних;
- усвідомлення особистістю цінності колективно зроблених висновків;
- забезпечення позитивної атмосфери в колективі для досягнення спільних цілей.
Форма звітності

Відкриті уроки із ІКТ-супроводом
Узагальнення досвіду по обраній темі
Презентація напрацювань у ЗМІ
Результативність

Розвиток комунікативних задатків школярів
Збереження життя та здоров’я дітей
Додаткові навантаження



Прізвище та ініціали вчителя
Тутаєва Майя Олексіївна
Проблемне питання
Розвиток у школярів здатності практично діяти, застосовуючи досвід успішних навчальних дій у конкретних життєвих ситуаціях
З якого часу працює над проблемою
З вересня 2010 року
Мета упровадження
Показувати учням практичну спрямованість освітнього процесу,
Розвиток природних обдарувань школярів
Форма звітності

Уроки із комп’ютерною підтримкою
Участь у конкурсах, аукціонах педагогічної майстерності
Проведення семінарів
Результативність

Вміння учнів діяти у конкретних життєвих обставинах
Готовність школярів застосовувати набуті знання при вирішенні власних проблемних ситуацій
Додаткові навантаження
Обласна творча група


Прізвище та ініціали вчителя
Грузін Тетяна Борисівна
Проблемне питання
Побудова піраміди особистих досягнень учня шляхом саморозвитку і самоосвіти
З якого часу працює над проблемою
З вересня 2010 року
Мета упровадження
- Підвищення результативності та якості знань
- Створення ситуації успіху
- Формування гуманних якостей особистості
Форма звітності

Методичні розробки уроків
Аналіз власних напрацювань та донесення їх до загалу через Інтернет ресурс
Результативність

Вміння школярів правильно оцінювати власну діяльність
Об’єктивний підхід до напрацювань товаришів та толерантність у висловлюваннях та оцінках
Додаткові навантаження



Зміст і тематика засідань
та робота слухачів між засіданнями


№ п/п
Зміст роботи
Завдання

Засідання №1 (жовтень, Мар'янівська ЗШ)
Тема «Модель формування ІКТ-компетентності учителя. Базова та предметно-орієнтована компетентність педагога»
1
Вправа «Визнач своє число» та тест «Інтелектуальна лабільність»

2
Педагогічний тренінг «ІКТ компетентність учителя»
- Базова компетентність
- Предметно-орієнтована компетентність

3
Методична скринька:
- Матричний конспект сучасного компетентнісно-спрямованого уроку
- Технологічна модель та структурні етапи  уроків із ІКТ-супроводом

4
Практикум “Програмне забезпечення SMART NOTEBOOK 10” - загальні відомості, призначення, меню

Завдання:
Опрацювати посібник 
Л. С. Голодюк «Проектування ІКТ-супроводу уроку як компонента інформаційно-освітнього середовища»
5
Майстер-клас:
- Електронна розробка теми “Паралельне проектування” (геометрія 10), проектування ІКТ-супроводу, технологічні прийоми та їх коментарі
- Моделювання уроку з геометрії “Розв'язування задач на застосування властивостей паралельного проектування” (10 клас) 
Завдання:
Скласти конспект компетентнісно-спрямованого уроку, що узагальнює особисто обрану проблему
6
Обговорення отриманої інформації (зворотній зв'язок)

Робота між заняттями
1
Опрацювати методичну літературу, поради у фахових журналах щодо запропонованої теми

2
Продумати тему, мету, обрати ІКТ-супровід та підготувати конспект компетентнісно-спрямованого уроку


Засідання №2 (грудень, Маловисківська ЗШ №3)
Тема. Практикум  «Етапи проектування сучасного уроку»
1
Тренінг «Коли я дивлюся на тебе, то
відчуваю, що ми схожі…
відчуваю, що ми різнимося…»

2
Круглий стіл «Чого я навчився на попередньому занятті»

3
Коло запитань до керівника «За лаштунками уроків»

4
Динаміка змін професійної компетентності. Блок-новини педагогічного життя «Мої творчі задуми»
Вивчити розглянуті технологічні прийоми програми NOTEBOOK 10
5
Майстер-клас. Аналіз структури (алгоритму) педагогічного проектування
Удосконалити створений конспект компетентнісно-спрямованого уроку
6
Експериментальний майданчик. «Ти мені, я – тобі»


Робота між заняттями
1
Завершення роботи над конспектом, підготовка та подача його на обласний методичний конкурс «Проектування ІТ-контенту сучасного уроку»

2
Опрацювання структури педагогічного проектування.

3
Підготовка та узагальнення матеріалів по обраній проблемі для викладу на блог



Засідання №3(лютий ,Олександрівська ЗШ)
Тема. «Методична ефективність використання ІТ-контенту як засобу формування та удосконалення предметної компетентності учнів на уроці»
1
Психологічна вправа «Я - педагогічна зірка»

2
Презентація та обговорення узагальнених матеріалів для викладу на блог «Майстер-клас» (сайт Мар’янівської ЗШ)

3
Відвідування відкритого уроку (вчитель Сорока Ю. М.)

4
Інтерактивна вправа, обговорення уроку по технології «6 капелюхів»

5
Круглий стіл «Готовність до районного інтелектуального конкурсу – математичний марафон» (Великовисківська ЗШ)
Опрацювати посібник Л. Голодюк «Проектування сучасного уроку та його ІТ-контенту»
6
Методичний діалог. «Педагогічна майстерність – похідна професіоналізму вчителя»
Чинники: спонукання вчителя до вдосконалення майстерності, умови формування педагогічної майстерності вчителя, педагогічна компетентність. Майстерність педагогічного спілкування.
Обмін думками
Удосконалювати майстерність користування технологічними прийомами програми NOTEBOOK 10
Робота між заняттями
1
Підготовка школярів до участі у математичному марафоні

2
Ознайомлення із технологічними прийомами, що використали переможці обласного методичного конкурсу «Проектування ІТ-контенту сучасного уроку»



Засідання №4(березень, Маловисківська гімназія)

1
Рефлексивна вправа «Дозвольте відрекомендуватись» (імя, жест, крилата фраза чи цікавий факт про себе)

2
Інтерактивна вправа «Діамант» по проблемі Майстер класу.

3
Звіт слухачів школи про виконання завдань

4
Методична скринька слухача школи. Практикум «Мої методичні та технологічні надбання» (демонстрація умінь працювати з NOTEBOOK 10)
Підготувати напрацьовані матеріали для випуску методичного посібника «Проектування ІТ-контенту сучасного уроку математики»
5
Підготовка практичних рекомендацій для вчителів математики, які бажають проектувати ІКТ-супровід сучасного уроку математики

Немає коментарів:

Дописати коментар