План роботи
школи Майстер-клас
Руденко В. О.
на 2012-2013 н.р.
ПроблемаПроектування ІТ-контенту сучасного уроку математики
Мета та завдання Майстер-класу
Мета.
- Сприяти формуванню у слухачів ІКТ-компетентності (від базової до предметно-орієнтованої).
- Удосконалювати методичну ефективність використання мультимедійною та комп’ютерної техніки.
- Розширити базу методичних прийомів використання ІКТ та сучасних засобів навчання на всіх структурних етапах уроку.
- Піднесення ефективності викладання предмету та втілення у практику особистої роботи технологічної моделі компетентнісно-спрямованого уроку.
- Створення сприятливих умов для активних дій слухачів у інформаційному просторі та використанні найновіших досягнень науки і техніки у своїй професійній діяльності
- Сприяння освоєнню слухачами школи Програмного забезпечення «SMART NOTEBOOK 11» та використанню Інтернет ресурсів для підвищення рівня їх професійної майстерності.
Кредо
Питання – вічні, відповіді – на сьогодні.
Ервін
Ервін
Склад слухачів
Майстер-класу
№ п/п
|
Прізвище, ім’я
та п/б
слухача
|
Місце роботи
|
Посада
|
Стаж роботи
|
Категорія
|
1
|
Нестеренко Лілія
Анатоліївна
|
Маловисківська
ЗШ №3
|
Вчитель математики
|
22 р.
|
Вища,
Ст. вчитель
|
2
|
Котлярова Тетяна Вільївна
|
Маловисківська
ЗШ №3
|
Вчитель математики
|
17 р.
|
Вища,
Ст. вчитель
|
3
|
Умрихіна Валентина
Володимирівна
|
Маловисківська
гімназія
|
Вчитель математики
|
28 р.
|
Вища,
Ст. вчитель
|
4
|
Бондар Ірина Юріївна
|
Маловисківська
гімназія
|
Вчитель математики
|
6 р.
|
ДРУГА
|
5
|
Тутаєва Майя Олексіївна
|
Хмелівська ЗШ
І-ІІІ ст..
|
Директор школи, Вчитель
математики
|
31 р.
|
Вища,
Ст. вчитель
|
6
|
Грузін Тетяна Борисівна
|
Мануйлівський
НВК
|
Директор школи, Вчитель
математики
|
26 р.
|
Вища,
Ст.. вчитель
|
7
|
Петренко Надія Григорівна
|
Великовисківська ЗШ І-ІІІ
ст..
|
Вчитель математики
|
20 р.
|
Перша
|
8
|
Сорока Юрій Миколайович
|
Олександрівська ЗШ І-ІІІ
ст..
|
Вчитель математики та інформатики
|
17 р.
|
Перша
|
9
|
Бондар Віра Іванівна
|
Смолінський НВО
|
Вчитель математики
|
28 р.
|
Перша
|
Проблемні питання слухачів школи майстер-клас
Прізвище та ініціали вчителя
|
Нестеренко Лілія Анатоліївна
|
Проблемне питання
|
Інформаційна компетентність, як характеристика якості особистості учня
|
З якого часу працює над проблемою
|
З вересня 2010 року
|
Мета упровадження
|
Формування бажання і уміння вчитись
формування інформаційної компетентності учня на рівні особистісного професійного і культурного розвитку;
|
Форма звітності
|
Уроки з ІКТ-супроводом
Виступи на нарадах та конференціях
Узагальнення досвіду в ЗМІ
Участь у конкурсах та методичних ярмарках, проблемних семінарах
|
Результативність
|
Опанування учнями системи математичних знань і вмінь, що є базою для реалізації життєвих цілей
|
Додаткові навантаження
|
Голова районного мо вчителів математики
|
Прізвище та
ініціали вчителя
|
Котлярова Тетяна Вільївна
|
Проблемне
питання
|
Формування у
школярів здатності до співробітництва у групі та команді, уміння визначати та
реалізовувати мету комунікації в залежності від обставин
|
З якого часу
працює над проблемою
|
З
вересня 2011року
|
Мета
упровадження
|
Створення
оптимальних умов для розвитку та самореалізації учнів
|
Форма звітності
|
Відкриті уроки
із ІКТ-супроводом
Звіт із міні
–дослідженням по обраній проблемі
|
Результативність
|
Збагачення, уточнення і активізація словникового запасу учнів;
стабільна мотиваційна сфера;
розвиток креативного творчого мислення.
|
Додаткові
навантаження
|
Голова
шкільного мо вчителів математики
|
Прізвище та
ініціали вчителя
|
Умрихіна Валентина Володимирівна
|
Проблемне
питання
|
Стимуляція
учнів до пізнавальної активності та створення умов для формування власного
соціального досвіду
|
З якого часу
працює над проблемою
|
З вересня 2010
року
|
Мета
упровадження
|
Організація пізнавальної діяльності учнів з опорою на соціальну компетенцію,
Опанування учнями системи математичних знань і вмінь, що є базою для реалізації життєвих цілей
|
Форма звітності
|
Уроки
громадські огляди знань
Узагальнення
досвіду по обраній проблемі
|
Результативність
|
- створення
ситуації успіху за певних умов;
- створення умов для звільнення дитини від страху, напруження; - створення позитивного настрою навчання; - формування гуманних якостей особистості. |
Додаткові
навантаження
|
|
Прізвище та
ініціали вчителя
|
Сорока Юрій Миколайович
|
Проблемне
питання
|
Становлення
математичної компетентності особистості та формування здатності учитися
упродовж усього життя
|
З якого часу
працює над проблемою
|
З вересня 2010
року
|
Мета
упровадження
|
- Підвищення результативності та
якості знань
- Створення умов для вступу випускників до вузів - Залучення школярів до самоосвітньої діяльності |
Форма звітності
|
Уроки з комп’ютерною підтримкою
Позакласні заходи Узагальнення досвіду по обраній проблемі |
Результативність
|
- Розвиток розумових здібностей
школярів
- Допомога у набутті творчих здібностей учнів для успішного оволодіння іншими освітніми галузями знань і забезпечення неперервної освіти |
Додаткові
навантаження
|
Прізвище та ініціали
вчителя
|
Бондар Ірина Юріївна
|
Проблемне
питання
|
Урізноманітнення
комунікативних ролей учня у процесі навчання
|
З якого часу
працює над проблемою
|
З вересня 2012
року
|
Мета
упровадження
|
Формування
комунікативної компетенції, гуманних якостей особистості
|
Форма звітності
|
Уроки,
позакласні заходи (робота в групах, парах, метод проектів)
|
Результативність
|
Здатність
школярів до презентації власних надбань
|
Додаткові
навантаження
|
Прізвище та
ініціали вчителя
|
Петренко Надія Григорівна
|
Проблемне
питання
|
Формування у
школярів уміння раціонально використовувати мультимедійну техніку для пошуку
і опрацювання інформації та презентації власних надбань
|
З якого часу
працює над проблемою
|
З вересня 2010
року
|
Мета
упровадження
|
- Залучення школярів до корисної
інтелектуальної праці
- Розумовий розвиток учнів, виховання
позитивних рис характеру та здатності учитися упродовж усього життя
- підвищення в учнів мотивації до
навчання
|
Форма звітності
|
Уроки з ІКТ
супроводом
Презентація
власних напрацювань, узагальнення досвіду
|
Результативність
|
Здатність
школярів до фільтрування інформації, накопичення позитивного досвіду відбору
корисного матеріалу, уміння презентувати свої напрацювання та використовувати
їх для власних життєвих потреб
|
Додаткові
навантаження
|
Голова ШМО
вчителів природничого циклу
|
Прізвище та
ініціали вчителя
|
Бондар Віра Іванівна
|
Проблемне
питання
|
Формування у
школярів умінь, які є необхідними для виконання практичних, ситуативних,
особистісно-зорієнтованих, комунікативних завдань
|
З якого часу
працює над проблемою
|
З вересня 2012
року
|
Мета
упровадження
|
- створення позитивного настрою для навчання;
- формування відчуття рівного серед рівних;
- усвідомлення особистістю цінності колективно зроблених висновків;
- забезпечення позитивної атмосфери в колективі для досягнення спільних цілей.
|
Форма звітності
|
Відкриті уроки
із ІКТ-супроводом
Узагальнення
досвіду по обраній темі
Презентація
напрацювань у ЗМІ
|
Результативність
|
Розвиток
комунікативних задатків школярів
Збереження
життя та здоров’я дітей
|
Додаткові
навантаження
|
Прізвище та
ініціали вчителя
|
Тутаєва Майя Олексіївна
|
Проблемне
питання
|
Розвиток у школярів
здатності практично діяти, застосовуючи досвід успішних навчальних дій у
конкретних життєвих ситуаціях
|
З якого часу
працює над проблемою
|
З вересня 2010
року
|
Мета
упровадження
|
Показувати
учням практичну спрямованість освітнього процесу,
Розвиток природних
обдарувань школярів
|
Форма звітності
|
Уроки із
комп’ютерною підтримкою
Участь у
конкурсах, аукціонах педагогічної майстерності
Проведення
семінарів
|
Результативність
|
Вміння учнів
діяти у конкретних життєвих обставинах
Готовність
школярів застосовувати набуті знання при вирішенні власних проблемних
ситуацій
|
Додаткові
навантаження
|
Обласна творча
група
|
Прізвище та
ініціали вчителя
|
Грузін Тетяна Борисівна
|
Проблемне
питання
|
Побудова
піраміди особистих досягнень учня шляхом саморозвитку і самоосвіти
|
З якого часу
працює над проблемою
|
З вересня 2010
року
|
Мета
упровадження
|
- Підвищення результативності та
якості знань
- Створення ситуації успіху
- Формування гуманних якостей
особистості
|
Форма звітності
|
Методичні
розробки уроків
Аналіз власних
напрацювань та донесення їх до загалу через Інтернет ресурс
|
Результативність
|
Вміння школярів
правильно оцінювати власну діяльність
Об’єктивний
підхід до напрацювань товаришів та толерантність у висловлюваннях та оцінках
|
Додаткові
навантаження
|
Зміст і тематика засідань
та робота слухачів між засіданнями
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Завдання
|
Засідання №1 (жовтень, Мар'янівська ЗШ)
Тема «Модель
формування ІКТ-компетентності учителя. Базова та предметно-орієнтована
компетентність педагога»
|
||
1
|
Вправа «Визнач своє число» та тест
«Інтелектуальна лабільність»
|
|
2
|
Педагогічний
тренінг «ІКТ компетентність учителя»
- Базова компетентність
- Предметно-орієнтована
компетентність
|
|
3
|
Методична
скринька:
- Матричний
конспект сучасного компетентнісно-спрямованого уроку
- Технологічна модель та структурні
етапи уроків із ІКТ-супроводом
|
|
4
|
Практикум “Програмне забезпечення SMART NOTEBOOK
|
Завдання:
Опрацювати посібник
Л. С. Голодюк «Проектування
ІКТ-супроводу уроку як компонента інформаційно-освітнього середовища»
|
5
|
Майстер-клас:
- Моделювання уроку з геометрії “Розв'язування задач на застосування властивостей паралельного проектування” (10 клас) |
Завдання:
Скласти конспект компетентнісно-спрямованого уроку, що узагальнює
особисто обрану проблему
|
6
|
Обговорення отриманої
інформації (зворотній зв'язок)
|
|
Робота між заняттями
|
||
1
|
Опрацювати
методичну літературу, поради у фахових журналах щодо запропонованої теми
|
|
2
|
Продумати тему,
мету, обрати ІКТ-супровід та підготувати конспект компетентнісно-спрямованого
уроку
|
|
Засідання №2 (грудень, Маловисківська ЗШ
№3)
Тема. Практикум «Етапи
проектування сучасного уроку»
|
||
1
|
Тренінг «Коли я
дивлюся на тебе, то
відчуваю, що ми
схожі…
відчуваю, що ми
різнимося…»
|
|
2
|
Круглий стіл
«Чого я навчився на попередньому занятті»
|
|
3
|
Коло запитань
до керівника «За лаштунками уроків»
|
|
4
|
Динаміка змін
професійної компетентності. Блок-новини педагогічного життя «Мої творчі
задуми»
|
Вивчити розглянуті технологічні прийоми програми
NOTEBOOK 10
|
5
|
Майстер-клас.
Аналіз структури (алгоритму) педагогічного проектування
|
Удосконалити створений конспект
компетентнісно-спрямованого уроку
|
6
|
Експериментальний
майданчик. «Ти мені, я – тобі»
|
|
Робота між заняттями
|
||
1
|
Завершення
роботи над конспектом, підготовка та подача його на обласний методичний
конкурс «Проектування ІТ-контенту сучасного уроку»
|
|
2
|
Опрацювання
структури педагогічного проектування.
|
|
3
|
Підготовка та
узагальнення матеріалів по обраній проблемі для викладу на блог
|
|
Засідання №3(лютий ,Олександрівська ЗШ)
Тема. «Методична ефективність використання ІТ-контенту як засобу формування
та удосконалення предметної компетентності учнів на уроці»
|
||
1
|
Психологічна
вправа «Я - педагогічна зірка»
|
|
2
|
Презентація та
обговорення узагальнених матеріалів для викладу на блог «Майстер-клас» (сайт
Мар’янівської ЗШ)
|
|
3
|
Відвідування
відкритого уроку (вчитель Сорока Ю. М.)
|
|
4
|
Інтерактивна
вправа, обговорення уроку по технології «6 капелюхів»
|
|
5
|
Круглий стіл «Готовність
до районного інтелектуального конкурсу – математичний марафон»
(Великовисківська ЗШ)
|
Опрацювати посібник Л. Голодюк «Проектування
сучасного уроку та його ІТ-контенту»
|
6
|
Методичний
діалог. «Педагогічна майстерність – похідна професіоналізму вчителя»
Чинники:
спонукання вчителя до вдосконалення майстерності, умови формування
педагогічної майстерності вчителя, педагогічна компетентність. Майстерність
педагогічного спілкування.
Обмін думками
|
Удосконалювати майстерність користування
технологічними прийомами програми NOTEBOOK 10
|
Робота між заняттями
|
||
1
|
Підготовка
школярів до участі у математичному марафоні
|
|
2
|
Ознайомлення із
технологічними прийомами, що використали переможці обласного методичного
конкурсу «Проектування ІТ-контенту сучасного уроку»
|
|
Засідання №4(березень, Маловисківська
гімназія)
|
||
1
|
Рефлексивна
вправа «Дозвольте відрекомендуватись» (імя, жест, крилата фраза чи цікавий
факт про себе)
|
|
2
|
Інтерактивна
вправа «Діамант» по проблемі Майстер класу.
|
|
3
|
Звіт слухачів
школи про виконання завдань
|
|
4
|
Методична
скринька слухача школи. Практикум «Мої методичні та технологічні надбання»
(демонстрація умінь працювати з NOTEBOOK 10)
|
Підготувати напрацьовані матеріали для випуску
методичного посібника «Проектування ІТ-контенту сучасного уроку математики»
|
5
|
Підготовка
практичних рекомендацій для вчителів математики, які бажають проектувати
ІКТ-супровід сучасного уроку математики
|
Немає коментарів:
Дописати коментар